Consumatorul (cumparatorul) are dreptul de a se retrage din contract, fara a fi nevoit sa precizeze motivele si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intra Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, in posesia fizica a produselor.

  • Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

In conformitate cu dispozitiile art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele produse:

produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana. Prezenta lista nu este exhaustiva).

  • Prin exceptie, se accepta returul cosmeticelor sigilate/desigilate care prezinta deficiente de calitate si/sau conformitate constatate de o autoritate competenta.

Pentru a-si exercita dreptul de retragere, Cumparatorul trebuie sa informeze GLISKIN inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile) , cu privire la decizia Cumparatorului de a se retrage din contract, utilizand o declaratie neechivoca, in acest scop, Cumpărătorul va informa Vanzatorul la adresa de email: info@gliskin.ro sau prin telefon la nr. 0770-459.921 (Luni-Vineri, 09.00-16.00)

Vanzatorul va rambursa Cumparatorului costul produselor, inclusiv costurile livrarii in cazul in care se returneaza intreaga comanda (retragere totala) si exclusiv costul livrarii in cazul in care se returneaza doar o parte din comanda (retragere partiala), nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumparatorului de a se retrage din prezentul contract.

Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care a primit dovada de la Cumparator ca acesta a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, ambalate corespunzator pentru protectia pe durata transportului. Returnarea se va face prin aceeasi metoda de transport prin care Cumparatorului i s-au livrat produsele, sau prin alta metoda aleasa de comun acord.

Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi verificate de GLISKIN. Daca GLISKIN nu constata probleme de calitate, rambursarea sau compensarea nu va fi acceptata. Procedura de verificare calitate este urmata pe baza normelor interne specfice pentru fiecate categorie de produs in parte, astfel incat sa fie cat mai operativ si rapid, cu raspuns cat mai prompt pentru Cumparator.

  • Returnarea produselor in cauza se va face la GLISKIN / ELEMENTAL SRL Soseaua Borsului nr. 24/B, 410605-Oradea, Romania, telefon/whatsapp: 0770-459.921

Date societate

Elemental SRL RO8999719 J05/1438/1996 Sediu social: Piața Cazarmii nr. 15, 410188-Oradea, Romania Depozit: Soseaua Borsului nr. 24/B, 410605-Oradea, Romania

Contacteaza-ne

Pentru orice informatii, te rugam sa ne contactezi.

Email: info@gliskin.ro Telefon/Whatsapp: 0770-459.921 (Luni-Vineri, 09.00-16.00)

Solutionare litigii

Pentru solutionarea litigiilor, ai la dispozitie conform legislatiei nationale, respectiv celei europene, platforma SAL si platforma SOL.